ייעוד / מטרה
1.
מתן פתרונות להטמעת תפיסת ה CRM במטרה ליצור שינויים התנהגותיים ,המביאים תוצאות עסקיות
2.
אספקת שרותים לארגונים מרובי לקוחות בתחומי שירות ,מכירות, ניהול, משאבי אנוש
והדרכה,המבוססת על ליווי והטמעה
3.
הטמעת טכנולוגיות
Call Center ו Contact Center
לתמיכה בתהליכים
אסטרטגיה
ליצור ולשמר מגוון פתרונות ניהוליים הממקסמים את העסקים והביצועים התחרותיים של הלקוח.
להטמיע את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוח תוך מתן הערך המוסף הגדול ביותר עבורו.
מיסדי החברה
המייסדים של החברה, רן וייס ומוטי אילני להם ניסיון אישי יישומי רב בישום והקמת מערכי שירות ומכירות וכן בפעילות
במוקדים רבים. ניסיון כמנהלים, מתכננים ומשפרים .
ערכי החברה
מנהיגות
עבודת צוות
חדשנות
מוכוונות לקוח
כבוד הדדי,
אמון יושר ,הגינות
חדשנות
מוטה טכנולוגיה
|