מתודולוגיה
לחברה מתודולוגיה ייחודית
ותהליכי עבודה סדורים המותאמים לדינאמיות המאפיינת את צרכי החברות
להם אסטרטגיה של הפעלת מערכי קשרי לקוחות גדולים. המתודולוגיה שלנו מבוססת
על מס' עקרונות: התאמת התהליכים לארגון, הטמעה בשיתוף הצוותים הניהוליים
בארגון, לימוד והקניית הידע הרלוונטי לפונקציות המתאימות בארגון. מטרת הפעילות שלנו
בחצרות הלקוח הינה שיפור משמעותי של הביצועים העסקיים של
המערכות התפעוליות על ידי ישום פעיל המושתת על בחינה מחודשת של תהליכי
העבודה, תמיכה טכנולוגית בתהליכים מיומנות הנציגים , יכולת הניהול של הדרג הקדמי ושיפור
באיכות וכמות השימוש של הנציגים בטכנולוגיה.
הצלחת תהליך ההטמעה מושתתת על השלבים הבאים
הגדרת היעדים והמטרות
אפיון המצב הקיים
התאמת כוח האדם
קליטה והכשרה
הדרכה וליווי שוטפים
ניהול יומיומי
תמיכה טכנולוגית
מדידה ובקרה
הגדרת יעדים ומטרות
הגדרת מטרות הארגון , היעדים שהציב לעצמו בתחומי המכירות ותפיסת הלקוח.
איפיון המצב הקיים
ביצוע אפיון מעמיק בעל מספר מטרות
1.
למידת המצב הקיים .
2.
אבחון הנושאים הדרושים שינוי/שיפור.
3.
איתור נקודות הכשל בתפקוד המערך.
4.
התייעלות ואפקטיביות המוקד.
5.
שיפור הביצועים על מנת להביא לגידול במכירות ובהכנסות.
6.
בחינת היעדים המוגדרים היום וכלי המדידה הקיימים במוקד.
7.
בחינת דרכים אפשריות לשימור לקוחות.
ניתוח פערים ודרכי פעולה אפשריות.
התאמת כח אדם
ניתוח צרכי כוח האדם הנובעים מהמטרות והיעדים
איכות האנשים ומידת התאמתם לתפקיד ולארגון , שימת דגש על כישורים ומאפיינים התנהגותיים התואמים את דרישות התפקיד
ישום מדויק של כוח אדם המתאים לנגזרות הניתוח ואופי הפעילות במוקד
קליטה והכשרה
בניית תהליך הכשרה לתפקיד וקליטה בארגון שתכלול את הדפוסים שברצוננו להטמיע
(למשל שרות פנים ארגוני) וכן שישלבו הכרות ומגע עם השטח,
אינטגרציה והדמיה מלאה למציאות וחניכה וליווי בכניסה לעבודה
בהתאם לנורמות ונהלי העבודה בארגון .
הדרכה וליווי שוטפים
בניתוח הצרכים הניהולים וההכשרות הנדרשות לשיפור היכולות האישיות של המנהלים והנציגים
הטמעת שיטות ניהול והפעלה במוקד לאורך זמן כולל הכשרה של הצוות לתפקידים והמיומנויות השונות הנדרשות מבעלי תפקידים בתחום קשרי הלקוחות
בניית כלים הדרכתיים והטמעתיים כאלה אשר יחשפו את העובד לתפיסה ולדפוסי ההתנהגות הרצויים,תרגום מופשט ככל שניתן למרכיבי התפקיד והעשייה ביומיום.
ניתוח פערים ודרכי פעולה אפשריות.
ניהול יומיומי
על מנת להבטיח הטמעה ויצירת שינוי יש צורך בפיקוח צמוד, משוב תמידי וכלים להשתפר .כלי מדידה ובקרה .
תמיכה טכנולוגית
ישום ומיצוי השימוש בטכנולוגיה תומכת
התאמת התמיכה הטכנולוגית הנדרשת לתהליכי העבודה.
מדידה ובקרה
כלים ושיטות בקרה.
הערכה ומשוב.
סקרי שביעות
רצון לקוחות.
|