|
 |
| |
חברת
ראן ישום בע"מ
Run Implementation
LTD - Run4u
לקוחות

|
תכנון מערך המוצרים הבנקאיים והתהליכים של בנקאות ישירה מול לקוחות לרבות כתיבת פרוגראמה טכנולוגית ופיקוח על הקמת המוקד והטכנולוגיה הדרושה
|

|
תכנון מערך השירות באל על הכולל מוצרים, תהליכים כוח אדם וטכנולוגיה תומכת.
כתיבת RFP למוקד של 250 מושבים הכולל טלפוניהIP , CRM. IVR, AVR, CTI, מערכת מידע, הקלטה וביצוע ה המכרזים עד לבחינות הקבלה
|

|
תכנון מערך השירות הבין לאומי, תכנון והרצת מוקד לקוחות,
כתיבת RFP למערכת ידע וCRM.
|

|
שדרוג יכולות המוקד ושיפור יכולות המכירה שדרוג התהליכים , ממשקי לקוח והטכנולוגיה במוקד
|

|
תכנון שירותים אוטומאטיים
כתיבת RFP ל IP-IVR
ניהול המכרז
ניהול הפרויקט
|

|
תכנון מערך סקרים למדידת שביעות רצון הלקוחות ועובדי קו ראשון.
|

|
כתיבת מכרז ל שירותי Out Sourcing למוקד המידע לרבות טכנולוגיה וטלפוניה (טלפוניהIP, CRM. IVR, AVR, CTI, מערכת מידע, הקלטה)
|

|
תכנון והקמת מוקד המידע ערב הקמת החברה לרבות תהליכים הדרכה וטכנולוגית מוקד (טלפוניה, נתב, הקלטה)
|

|
ליווי מנהל הטכנולוגיה בשדרוג מערכת הטלפוניה למערכת IP גרסה חדשה והקמת מוקד בחלק מין החברה (כ 200 עמדות מנהלתיות של עובדים)
|

|
תכנון והקמת מערכת טלפוניה ל 3 חברות ביטוח (150 עמדות מנהלתיות) ו ומוקד פמי ואיחודו עם מוקד יורופ (54 עמדות מוקד) עם מערכת הטלפוניה IP גרסה חדשה והקמת טלפוניהIP, CRM. IVR, AVR, CTI, מערכת מידע, הקלטה ותשתיות.
|

|
תכנון ממשק הלקוח לרבות תהליך ה CRM בחברה, תכנון הטלפוניה בבית אמפא לרבות משרדים מרפאות מעבדות מכוני הדמיה (230 עמדות מנהלתיות) ומוקד (54 עמדות) עם מערכת הטלפוניה IP גרסה חדשה והקמת טלפוניהIP, CRM. IVR, AVR, CTI, מערכת מידע, הקלטה ותשתיות.
|

|
פיתוח ממשק לקוח בין מוקד 100 במשטרה לאזרח.
|

|
תכנון מערך שירותים ותהליכים לרבות ממשק הלקוח ותהליך ה CRM בארגון, כתיבת RFP טכנולוגי ביצוע מכרז ל 2 מוקדים, טלפוניה , CRM ואתר ארגוני, וניהול הקמת הטכנולוגיה
|

|
תכנון ממשק הלקוח לרבות תהליך ה CRM בחברה, תכנון הטלפוניה בבנק בבניין חדש לרבות משרדים (50 עמדות מנהלתיות) ו"קו ראשון" (24 עמדות) עם מערכת הטלפוניה IP גרסה חדשה והקמת טלפוניהIP, CRM. IVR, AVR, CTI, מערכת מידע, הקלטה ותשתיות.
|

|
תכנון ממשק הלקוח לרבות תהליך ה CRM בחברה, תכנון הטלפוניה בבנק בבניין המשרדים לרבות משרדים (100 עמדות מנהלתיות) ו16 סניפים בארץ ( 120עמדות) ) ומוקד (14 עמדות) עם מערכת הטלפוניה IP גרסה חדשה והקמת טלפוניהIP, CRM. IVR, AVR, CTI, מערכת מידע, הקלטה ותשתיות.
|
|
|
|