|
אנו משלבים את ניסיוננו בתיפעול המוקדים, בשילוב עם יכולות יישום של החומרה והטכנולוגיה של
חברת AVAYA,Cisco,Nortel ופלטפורמות חדשניות בתחום הקולי.
אנו מישמים את המערכות באמצעות שיתוף פעולה עם חברות המיישמות את מנועי הדיבור של
חברת
Nuance (USA) בישראל
( Contact Speech )
טכנולוגיה חדשה זו Speech Recognition Telephony Software :הינה טכנולוגיה של
שיחה חופשית, קולית של הלקוח עם פלטפורמת IVR , כאשר המערכת , בעולם
דימויים מוגדר, "מבינה" את דרישות הלקוח ומאפשרת לו לקבל באופן מהיר וידידותי
מידע שאיתורו בכלים רגילים היה מסובך או בלתי אפשרי .
|